piątek, 30 września 2016

Roczna zawieszka

    Na czas mojego pobytu w Japonii zawieszam Tojikomerareta Tori, ponieważ nowe przygody opisuję na blogu Nippōrandojin. Zainteresowanych czytaniem subiektywnych relacji z Kraju Kwitnącej Wiśni zachęcam do podania w komentarzu swojego maila - wówczas będę mogła wysłać zaproszenie na Nippōrandojina.
    Oczywiście nadal śmiało możecie się tu do mnie odzywać. Wszelkie informacje o komentarzach przychodzą na maila, którego sprawdzam codziennie, więc na pewno nic nie przegapię. :)
    Trzymajcie się!

15 komentarzy:

  1. Jesteś w Japonii?! Ojacie! To coś cudownego! :)
    Z chęcią będę czytać Twoje przygody! :) Dlatego proszę, oto mój mail: kinga.tuchii@gmail.com
    Życzę Ci udanego pobytu kochana :*
    Pozdrawiam, Joy :*
    PS. wcześniej chciałam napisać ten sam komentarz, tylko, ze głupia ja nie zauważyła iż nie jestem zalogowana XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, na rocznym stypendium. :)
      Zaproszenie wysłane. Dziękuję! :*

      Usuń
  2. Trzymaj sie i powodzenia.
    P.S. Zrob zdjecia dla 1/1 posagu Gundama RX-78-2 jesli bedziesz mogła

    Podaje Emaila
    Diaboroc@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teeeeeż chcę zaproszenie Q.Q
    budyn.kupinart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia <3
    tantpis@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszu, przyjęłam zaproszenie a teraz nie mogę znaleźć bloga ;(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja serdecznie poproszę o dostęp do bloga, mój mail to: jumi66@wp.pl

    Przy okazji,odpisałam na Twój komentarz na stronie Japoński Wachlarz:) bardzo za niego dziękuję i rozumiem, co musiałaś czuć w święta:) Na pewno chciałabym w przyszłości móc porozmawiać z Tobą częściej:)

    pozdrawiam,
    www.japonskiwachlarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, bardzo proszę o dostęp do bloga o Japonii :) koharcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Jeśli tylko czas mi na to pozwoli, z chęcią się odwdzięczę.